Doe jij mee? Máxima challenge 2024

Avanti doet mee aan de Máxima Challenge 2024!! Doe jij ook mee?

Wat gaan we doen?

Woensdag 8 mei tot en met donderdag 30 mei zullen wij ons als groep inzetten om zoveel mogelijk geld op te halen voor het Máxima centrum. Daarbij gaan wij als groep op twee fronten de strijd aan met andere groepen (dit kunnen andere studenten zijn, maar ook docenten). De twee fronten zien er uit als volgt:

1. Stappen zetten en sportief punten binnen halen voor de daadwerkelijke stappenchallenge.

2. Geld inzamelen voor Máxima; ook met prestaties op dit vlak zijn vervolgens weer stappen te winnen voor de challenge. 100% van het opgehaalde bedrag gaat naar Máxima.

Je kunt dus geld ophalen door in beweging te zijn en zo veel mogelijk stappen te zetten, maar ook door verschillende activiteiten te ondernemen. Als vereniging willen wij gedurende de maand mei alles op alles zetten om zo veel mogelijk leuke activiteiten neer te zetten om op deze manier geld in te zamelen.

We zullen de stappenchallenge afsluiten met een groot eindevenement op donderdag 30 mei. Dit evenement zal HU-breed zijn. Op deze manier hopen wij de challenge in stijl af te sluiten.

Waarom deelnemen?
Samen met andere leden zullen we een gezellige tijd beleven waarbij we geld inzamelen voor een goed doel. Wij hopen met onze deelname een mooi geldbedrag te kunnen ophalen, maar ook bewustzijn te creëren over het feit dat wij gezond zijn niet voor lief moeten nemen. Ook draagt het initiatief bij aan de gemeenschapsvorming binnen de HU-gemeenschap.

Geinteresseerd?
Eén deze dagen zal er op de website een mogelijkheid komen om je aan te melden. Eind april sluiten de aanmeldingen waarna wij ons team zullen doorgeven en officieel zullen deelnemen aan de challenge. Eenmaal aangemeld krijg je alle informatie die je nodig hebt om deel te nemen!

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen