Commissies

Feestcommissie:
De feestcommissie organiseert borrels en andere evenementen bijvoorbeeld een kerstgala en het eindfeest. Ook kunnen zij andere gezelschap evenementen organiseren. Hierbij kan je denken aan een spelletjesmiddag/avond.

Educatiecommissie:
De educatiecommissie organiseert alle educatieve evenementen. Hierbij kan je denken aan workshops, voorlichtingen, lezingen, het kijken van documentaires, trainingen en het organiseren van een profielen- en praktijkmarkt. Per studiejaar dienen er minstens vijf educatieve evenementen georganiseerd te worden.

Liftcommissie:
De liftcommissie is een nieuwe commissie. Deze commissie gaat een liftweekend organiseren, deelnemers zullen dus zelf naar de locatie moeten liften en daar is alles verzorgd voor iedereen.

Barcommissie:
Elke maand staat Studievereniging Avanti samen met Studievereniging Dhrive achter de bar in Het Proeflokaal. Om deze baravonden draaiende te houden hebben wij Barcommissie. Dit een commissie bestaande uit barvrijwilligers die eens in de zo veel tijd meehelpen achter de bar.

Reiscommissie:
Er is een mogelijkheid dat Avanti jaarlijks gaat zorgen voor de studiereis van Social Work. De reiscommissie organiseert een studiereis die voldoet aan de eisen. Deze zal namelijk enkele studiegerelateerde aspecten moeten hebben.

​​​​​​​Introductiecommissie:
De introductiecommissie is verantwoordelijk voor het introductiekamp van Social Work. Na wat corona jaren te hebben mogen we eindelijk weer op meerdaags introductiekamp. Hierbij is de binding en interactie met de eerstejaarsstudenten belangrijk.​​​​​​

Kascontrolecommissie:
De kascontrolecommissie (ook wel bekend als kasco) is een verplichte commissie binnen de vereniging. Zij moeten ervoor zorgen dat het bestuur geen fraude pleegt. Als bestuur dien je alle in- en uitgaven te verantwoorden. De penningmeester en de kasco komen twee keer per jaar bij elkaar.