Feestcommissie

Feestcommissie 2023-2024

Maak kennis met de educatieve commissie van Avanti. Samen zetten zij zich in om de leukste borrels en activiteiten neer te zetten voor Avanti.

WhatsApp_Image_2024-03-26_at_08.48.58.jpeg
Van links naar rechts: Serena, Josephine, Seline, Carlijn, Romy

Serena Venhuizen - Voorzitter
​​​​​​​
Hallo! Ik ben Serena, 20 jaar en ik ben dit jaar voorzitter van de feestcommissie. Ik heb vorig jaar een bestuursjaar gedaan bij Avanti en ben dit jaar dus nog lekker actief bezig met het organiseren van activiteiten :) Dit is iets wat ik ook erg leuk vind om te doen. Er komen een aantal leuke activiteiten aan, dus hopelijk zien/spreken we elkaar snel!

Josephine Moes - Secretaris
Hoiii, ik ben Josephine, 19 jaar en eerstejaars student. Ik ben altijd de vriendin die altijd activiteiten organiseert met vrienden, dus een feestcommissie past helemaal bij me. Ik ben secretaresse, en wordt steeds handiger in notuleren, dus dat is mooi meegenomen. Ik hoop op nog wat gezellige activiteiten dit jaar en tot snel ;)

Seline van Leeuwen - Penningmeester

Hoihoi! Ik ben Seline, 22 jaar en ben de penningmeester van de feestcommissie :). Ik zit in mn 4e jaar en heb hiervoor 2 jaar in de introcommissie gezeten. Ik vind het leuk om actief te zijn in de vereniging en leuke activiteiten te organiseren voor de leden☺️ Penningmeester zijn vind ik leuk, omdat ik wel houd van puzzeltjes en cijfertjes en ik dat kwijt kan in het maken van begrotingen. De leukste activiteit die we dit jaar hebben georganiseerd vond ik het wintergala, maar er komt nog veel meer leuks aan!

Carlijn Muller - Algemeen lid
Hi! Ik ben Carlijn, 21 jaar oud en tweedejaars student social work. Ik ben algemeen lid van de feestcommissie en vind het leuk om me bezig te houden met alle gezelligheid binnen Avanti :) We zijn druk bezig met nog een paar leuke activiteiten dit jaar en ik heb er zin in!

​​​​​​​Romy Mooijman - Algemeen lid ​​​​​​​
Hallo! Ik ben Romy, 23 jaar en eerstejaars student. Sinds kort ben ik lid van de feestcommissie. Ik kijk er naar uit om nog wat leuke activiteiten te organiseren voor de rest van het jaar én het jaar knallend af te sluiten!