Liftweekend

Onbekend

🚗Avanti liftweekend🚗

Avanti gaat op liftweekend! Voor €35 heb jij een onvergetelijk weekend✨

Wat houdt het liftweekend in? Op zaterdag vertrek je in duo’s vanuit Utrecht en ben je druk bezig om op bestemming zien te komen. Op zondag gaan we met elkaar de stad verkennen waarna wij later in de middag met z’n allen terug naar Utrecht gaan.

❗️Inschrijving gaan 1 februari open om 20:00, wees er snel bij want OP=OP❗️

Heb je vragen of twijfel je over of je mee kunt, stuur gerust een mail naar avantiliftco@gmail.com. Zij denken graag met je mee!😊

Als je al een duo partner hebt koop je 1 ticket voor jullie beide. het is belangrijk om dit onderling te regelen zodat een van de twee de gegevens van de ander kan invullen. naam, geboortedatum, telefoonnummer en emailadres. ook is het belangrijk om van beide lifters een noodnummer door te geven. Heb je nog geen lift partner vermeld dit dan in de opmerking bij je aanmelding, dan proberen wij je te koppelen aan iemand.

Op 26 februari om 18:00 is er een informatiemoment over het liftweekend.

Afmeldregeling: Mocht je je willen afmelden voor het liftweekend wordt er tot 17 februari 50% van het gehele bedrag in rekening gebracht. meld je je hierna af dien je het hele bedrag te betalen.

PS. Na dit leuke avontuur dien een kort reisverslag (half A4) te schrijven. Dit kan gaan over wat jij hebt geleerd, aangrijpend vond of wat je meeneemt van dit weekend. Deze kun je vervolgens ook toevoegen aan verslagen bij een werkplaats of je leerplan.

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien