Aanmelden introductiementor 2024

Datum en tijd
11 mrt. 2024 00:00 - 22 apr. 2024 12:40

Aanmelden introductiementor 2024
Ieder jaar organiseert Avanti een introductie voor nieuwe eerstejaars van social work die graag om het hoekje willen komen kijken bij de studievereniging.

Dit jaar is het aan ons; Anouschka (zij/haar), Jens (hij/hem), Jochem (hij/hem, die/hun), Kiara (zij/haar) en Josephine (zij/haar), om met volle energie dit te realiseren.
Dit jaar willen wij dat inclusie, verbintenis en humor centraal staan tijdens de introductie. Het is ons doel om gezamenlijk een mooi en goed beeld van Avanti en de opleiding Social Work neer te zetten, maar zonder jullie gaat dat niet lukken. Daarom zijn we op zoek naar JOU als introductiementor!

Als mentor ben je de rode draad en basis voor een gemoedelijk en gaaf georganiseerd introductiekamp.
Wij zijn opzoek naar enthousiaste Avantileden die klaar staan voor nieuwe leden én elkaar!
Echte Avantilianen in hart, hoofd en handen!

Wat zoeken wij in een introductiementor?
Iemand die….
- gepast leiding weet te geven aan een groepje eerstejaars;
- verwelkomend is naar nieuwe leden;
- proactief is in het meedraaien tijdens de activiteiten;
- kan dienen naar de zweepslagen van de introductiecommissie en bestuur (want die hebben altijd gelijk ;) );
- het open karakter van Avanti kan overbrengen;
- bovenal laat zien hoe gezelligheid in de vereniging eruit ziet!

Ben je geïnteresseerd, denk je dat je bovenstaande kwaliteiten hebt en wil je je graag aanmelden? Dat kan vanaf 11 maart tot 11 april!

Hoe kun je dat doen?
Aanmelden kan via de website, dit doe je door een video te uploaden van ongeveer 2 minuten waarin je jezelf voorstelt en wij een verse indruk van je krijgen.
Mentoren melden zich dit jaar aan als individu. Als je een voorkeur hebt met wie je als mentorduo het introkamp wilt draaien, is het handig om dit in je sollicitatie te melden.
De duo's worden op een later moment definitief gemaakt.

Wat willen wij zien in de video?
·   Korte introductie van wie je bent
·   Waarom we jou mee willen als mentor
·   Anekdote wat Avanti jou tot nu toe heeft gebracht
·   Wat je jouw eerstejaars graag wilt meegeven

Voel je niet geforceerd om voor de camera te zitten. Als je liever niet met je gezicht op een video staan, no pressure, dat is ook helemaal goed!
Wees creatief, heb lol, doe een voice-over onder beelden van je huisdier of gebruik een leuk snapchat filter en laat zien wie je bent als persoon!

Belangrijke informatie:
De kosten: €85,-
Data mentorkamp: 1 juni tot 2 juni
Data introkamp: 30 augustus tot 1 september

Heb je in de tussentijd een vraag, idee, opmerking of fanmail? Voel je vrij om ons te bereiken via introductieavanti@gmail.com

Groetjes, de Introcommissie ❤️💜💙
Anouschka, Kiara, Jens, Josephine en Jochem