Aanmelden commissies 24/25

Over dit evenement

Categorie
Sociaal
Organisator
Bestuur
Datum en tijd
7 sep. 2024 11:41 - 30 sep. 2024 23:59
Locatie
Hogeschool Utrecht

De aanmelding voor de commissies van studiejaar 2024/2025 zijn weer geopend! Lijkt het jou leuk om je steentje bij te dragen aan de vereniging, je organisatorische skills uit te breiden en een heel gezellig jaar tegemoet te gaan, meld je dan snel aan!

Activiteitencommissie:
De activiteitencommissie organiseert borrels en andere evenementen bijvoorbeeld een kerstgala en het eindfeest. Ook kunnen zij andere gezelschap evenementen organiseren. Hierbij kan je denken aan een spelletjesmiddag/avond.

Educatievecommissie:
De educatievecommissie organiseert alle educatieve evenementen. Hierbij kan je denken aan workshops, voorlichtingen, lezingen, het kijken van documentaires, trainingen en het organiseren van een profielen- en praktijkmarkt. Per studiejaar dienen er minstens vijf educatieve evenementen georganiseerd te worden.

Liftcommissie:
De liftcommissie is een nieuwe commissie. Deze commissie gaat een liftweekend organiseren, deelnemers zullen dus zelf naar de locatie moeten liften en daar is alles verzorgd voor iedereen.

Barcommissie:
Elke maand staat Studievereniging Avanti achter de bar in Het Proeflokaal. Om deze baravonden draaiende te houden hebben wij Barcommissie. Dit een commissie bestaande uit barvrijwilligers die eens in de zo veel tijd meehelpen achter de bar of meehelpen bij feesten.

Reiscommissie:
Er is een mogelijkheid dat Avanti jaarlijks gaat zorgen voor de studiereis van Social Work. De reiscommissie organiseert een studiereis die voldoet aan de eisen. Deze zal namelijk enkele studiegerelateerde aspecten moeten hebben.

Introductiecommissie:
De introductiecommissie is verantwoordelijk voor het introductiekamp van Social Work. Na wat corona jaren te hebben mogen we eindelijk weer op meerdaags introductiekamp. Hierbij is de binding en interactie met de eerstejaarsstudenten belangrijk.​​​​​​

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien